Săptămâna 18.11.2024 – 22.11.2024
|
Subprefect Timur MEMET |
Subprefect Aslâ – Aișe MIERLĂ |
Luni |
- Ora 09.00 – Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, șefii de servicii și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
- Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Serviciul conducere instituții deconcentrate și afaceri europene – Activități de pregătire a procesului electoral
- Ora 12.00 – Ședință de lucru cu Structura de securitate a Instituției Prefectului – Județul Tulcea
- Ora 13.00 – Ședință de lucru cu Serviciul monitorizarea serviciilor publice deconcentrate, situații de urgență și afaceri europene
- Ora 15.00 – Participare la videoconferință MAI- tematica pregătirii alegerilor
|
- Ședința operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, subprefecții și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
- Acțiuni curente conform atribuțiilor
- Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr.66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
- Participare la videoconferință MAI – tematica pregătirii alegerilor
|
Marți |
- Ora 09.00 – Activități de pregătire a procesului electoral
- Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Serviciul conducere instituții deconcentrate și afaceri europene – Activități de pregătire a procesului electoral
- Ora 11.00 – Ședință de lucru cu Serviciul conducere instituții deconcentrate și afaceri europene – Activități de pregătire a procesului electoral
- Ora 13.00 – Ședință de lucru cu Secretariatul Tehnic Permanent al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență
- Ora 14.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanți A.E.P. privind instruirea pe tematica desfășurării alegerilor
|
- Audiențe
- Acțiuni curente conform atribuțiilor
- Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr.66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
|
Miercuri |
- Ora 09.00 – Ședință de lucru cu Serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor Tulcea
- Ora 10.00 – Coordonare operațională pe tematica pregătirii alegerilor
- Ora 12.00 – Ședință de lucru cu șeful Serviciului Economic
- Ora 13.00 – Ședință de lucru cu Structura de securitate din cadrul Instituției Prefectului – Județul Tulcea
- Ora 14.00 – Coordonare operațională pe tematica organizării alegerilor
|
- Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr.66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
- Acțiuni curente conform atribuțiilor
|
Joi |
- Ora 09.00 – Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, șefii de servicii și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
- Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Serviciul public comunitar de pașapoarte Tulcea
- Ora 12.00 – Ședință de lucru cu Serviciul conducere instituții deconcentrate și afaceri europene – Activități de pregătire a procesului electoral
- Ora 14.00 – Coordonare operațională în teren
|
- Ședința operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, subprefecții și șefii de structuri din cadrul Instituției prefectului
- Acțiuni curente conform atribuțiilor
|
Vineri |
- Ora 09.00 – Ședință de lucru cu prefectul
- Ora 10.00 – Audiențe
- Ora 12.00 – Deplasare în P.T.F. Isaccea – coordonare operațională
|
- Acțiuni curente conform atribuțiilor
- Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
|