Agenda de lucru a subprefectului

Săptămâna 22.04.2024 – 26.04.2024

Subprefect Timur MEMET Subprefect Aslâ – Aișe MIERLĂ
Luni
  • Ora 09.00 – Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, șefii de servicii și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
  • Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Serviciul conducere instituții deconcentrate și afaceri europene
  • Ora 11.00 – Participare la ședința Comisiei tehnice centrale pentru coordonarea activităților de organizare a alegerilor din iunie 2024 – sistem videoconferință
  • Ora 12.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții A.E.P., respectiv șeful Serviciului juridic și contencios administrativ – tematica stabilirii măsurilor tehnice necesare pentru organizarea și desfășurarea alegerilor
  • Ora 14.00 – Întâlnire de lucru cu structura S.J.P.I
  • Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, șefii de servicii și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
  • Videoconferință ședință comisie tehnică centrală pentru coordonarea activităților de organizare a alegerilor
  • Acțiuni curente conform atribuțiilor
Marți
  • Ora 09.00 – Ședință de lucru cu Serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor Tulcea
  • Ora 10.00 – Participare la ședința Colegiului Prefectural
  • Ora 12.00 – Ședință de lucru cu Secretariatul Tehnic Permanent al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență
  • Ora 13.00 – Ședință de lucru cu Structura de securitate din cadrul Instituției Prefectului – Județul Tulcea
  • Ora 14.00 – Coordonare operațională în teren
  • Audiențe
  • Ședința Colegiului Prefectural
  • Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
Miercuri
  • Ora 09.00  – Întâlnire de lucru cu reprezentanții I.P.J. Tulcea și I.J.J. Tulcea
  • Ora 12.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții A.E.P., respectiv șeful Serviciului juridic și contencios administrativ – tematica stabilirii măsurilor tehnice necesare pentru organizarea și desfășurarea alegerilor
  • Ora 13.00 – Ședință de analiză a verificării autorizării unităților de asistență socială
  • Ora  15.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții I.S.U., I.S.J. și D.S.P. Tulcea în vederea soluționării problemelor existente la unitățile școlare din județul Tulcea care nu dețin autorizație sanitară de funcționare sau autorizație
  • Comisia de Dialog Social
  • Ședința de lucru cu personalul tehnic al comisiei de fond funciar
  • Acțiuni curente conform atribuțiilor
Joi
  • Ora 09.00 – Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului, șefii de servicii  și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
  • Ora 10.00 – Întâlnire de lucru cu șeful Serviciului juridic și contencios administrativ – tematica stabilirii măsurilor tehnice necesare pentru organizarea și desfășurarea alegerilor
  • Ora 12.00 – Coordonare operațională în teren
  • Ora 14.00 – Participare la ședința ATOP
  • Ședință operativă cu prefectul, cancelaria prefectului și șefii de structuri din cadrul Instituției Prefectului
  • Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
  • Acțiuni curente conform atribuțiilor
Vineri
  • Ora 09.00 – Ședință de lucru cu prefectul
  • Ora 10.00 – Participare la ședința SCIM
  • Ora 12.00 – Deplasare în P.T.F. Isaccea – coordonare operațională în teren
  • Ședința SCIM
  • Verificarea documentației și eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României, care urmează să producă efecte juridice pe teritoriul unui stat semnatar al Convenției cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanța Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare
  • Acțiuni curente conform atribuțiilor