Achiziții publice

Planul final al achizitiilor publice – 2018
Planul estimativ al achizițiilor publice – 2019
Planul achizitiilor pe anul 2019 actualizat la data de 04.06.2019 – aici
Centralizatorul achiziţiilor publice și situația executării contractelor de achiziţii publice  pt contractele cu valoare de peste 5000 de euro (trim.I )   – 2018
Centralizatorul achiziţiilor publice și situația executării contractelor de achiziţii publice  pt contractele cu valoare de peste 5000 de euro (trim.II )  – 2018
Centralizatorul achiziţiilor publice și situația executării contractelor de achiziţii publice  pt contractele cu valoare de peste 5000 de euro (trim.III ) – 2018
Centralizatorul achiziţiilor publice și situația executării contractelor de achiziţii publice  pt contractele cu valoare de peste 5000 de euro (trim.I )   – 2019
Centralizatorul achiziţiilor publice și situația executării contractelor de achiziţii publice  pt contractele cu valoare de peste 5000 de euro (trim.II )   – 2019
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro- publicare integrală și anexe:
  1.  contract de închiriere sediu (contract)  și (anexa)
  2. contractul subsecvent nr. 1 la Acordul – cadru nr. 619235/11.04.2018- furnizare energie electrică – aici
  3. contractul subsecvent nr. 1 la Acordul – cadru nr. 15491005/10.05.2019- furnizare energie electrică – aici
 ANUNȚURI PUBLICITARE
  1. Cerere de ofertă de preț nr. 13741/16.10.2019 -Achiziție de servicii de transport naval necesar transportarii materialelor pentru procesul electoral – aici
  2. Cerere de ofertă de preț nr. 13632/15.10.2019 -Achiziție de servicii pentru măsurarea câmpului electromagnetic la sediul instituției – aici
  3. Cerere de ofertă de preț nr. 12636/ 26.09.2019 – Achiziție de ștampile de control -Alegeri prezidențiale 2019 – aici
  4. Cerere de ofertă de preț nr. 12537/ 24.09.2019 – Achiziție de materiale (articole de birotică) necesare desfășurării activității alegerilor prezidențiale 2019 – aici
    • Anexa nr. 1 la Cererea de oferta pret  nr. 12537/24.09.2019 – Centralizare articole de birotică – aici
    • Anexa nr. 2 la Cererea de oferta pret  nr. 12537/24.09.2019 – Centralizare articole de birotică – aici
    • Anexa nr. 3 la Cererea de oferta pret  nr. 12537/24.09.2019 – Centralizare articole de birotică – aici
  5. Cerere de ofertă de preț nr. 11858/ 10.09.2019 – Încheiere asigurare RCA și CASCO – aici
  6. Cerere de ofertă de preț nr. 11522/ 02.09.2019 – Achiziționare ștampilă necesară Biroului Electoral Județean Tulcea pentru alegerile pentru președintele României – aici
  7. Cerere de ofertă preț nr. 7412/28.05.2019 – Achiziționare licență sistem de operare Windows Server (1 buc) – aici
  8. Cerere de ofertă preț nr. 6786/15.05.2019 – Achiziționarea licențe tip office (36 buc) si de licențe sistem de operare stație de lucru (20 buc) – aici
  9. Cerere de ofertă preț nr. 6758/14.05.2019 – Achiziția 1 (una) bucată smart TV necesar desfășurării și implementării activităților în cadrul proiectului Flood-serv – aici