Achiziții publice

2022

  • Programul anual al achizițiilor publice pentru desfășurarea activității curente în anul 2022 – aici
  • Programul estimativ al achizițiilor publice pentru desfășurarea activității curente în anul 2022 – aici

  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul I, Anul 2022 – aici
  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul II, Anul 2022 – aici

  • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro:
    1. Contract de închiriere sediu (contract) și (anexa)


2021

  • Programul anual final al achizițiilor publice pentru desfășurarea activității curente în anul 2021 – aici
  • Programul anual al achizițiilor publice, actualizat la 07.09.2021, pentru desfășurarea activității curente în anul 2021 – aici
  • Programul estimativ al achizițiilor publice pentru desfășurarea activității curente în anul 2021 – aici

  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul I, Anul 2021 – aici
  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul II, Anul 2021 – aici
  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul III, Anul 2021 – aici
  • Centralizatorul achiziţiilor publice – situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro – Trimestrul IV, Anul 2021 – aici

  • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro:
    1. Contract subsecvent de furnizare combustibil nr. 3636/24.03.2021 – aici
    2. Contract subsecvent furnizare energie electrică nr.6886/09.06.2021 – aici
    3. Contract de închiriere sediu (contract)  și (anexa)

ACHIZIȚII

  • Cerere de ofertă preț – Achiziționarea de echipamente IT conform specificațiilor minime anexate – aici
    • Specificații tehnice minime – multifuncțională monocrom A3 – aici
    • Specificații tehnice minime – stație de lucru cu monitor și UPS – aici
    • Specificații tehnice minime – Server – aici
    • Specificații tehnice minime – multifuncțională monocrom A3 – aici
  •  Cerere de ofertă preț – Achiziționarea de servicii de curățenie pentru imobilele instituției, situate în Tulcea, str. Isaccei nr. 6B și respectiv str. Păcii nr. 18 (21.04.2021) – aici
    • Caiet de sarcini privind achiziționarea serviciilor de întreținere și curățenie pentru sediul instituției, situat în Tulcea, str. Isaccei nr. 6B (21.04.2021) – aici
    • Caiet de sarcini privind achiziționarea serviciilor de întreținere și curățenie pentru sediul instituției, situat în Tulcea, str. Păcii nr. 18 (21.04.2021) – aici
  • Cerere de ofertă de preț din 16.03.2021 – Achiziția de servicii de traduceri autorizate din limbi de circulație internațională – aici